Pranešimai

Rodomi įrašai nuo Birželio, 2019

Praktinės OPC žinios

Paruošta pagal Anne Simons knygą "Moterys gyvena ilgiau su OPC" 100% natūralus : OPC apsaugo kiekvien ą ląstel ę Natūralūs maisto papildai - bio yra geriam i. J ie patenka į kraujotaką ir iš ten transportuojami į visas kūno ląstel e s . Maisto paskirtis yra tokia: kiekvieną kūno ląstelę aprūpinti reikalingomis maistini nėmis medžiag omis . 1977 metais profesorius Masquelier darė OPC biologini o prieinamum o tyrimus paprast u metod u : jis įdė jo radioaktyviųjų izotopų, gautų iš vynuogių sėklų OPC p elėms. V ėliau pelė ms buvo daromas rentgenas . Tokiu būdu radioaktyvus OPC "gal ėjo būti lokalizuota s ir matomas. Galima buvo matyti, kad visi audiniai buvo praturtint i OPC. O ypač tie, kuri uose yra gausu baltymų amino rūgšties prolino , t.y. jungiamojo audinio, s

Moterys gyvena ilgiau su OPC

Paruošta pagal Anne Simons knygą "Moterys gyvena ilgiau" "OPC" - "Oligomerini ai procianidinai" tai gryn os ištraukos iš augalin ių medžiag ų . S antrumpa OPC reiškia veikiančių molekulių grupę. OPC randamas daugelyje vaistinių augalų, medži uose , vaisi uose ir riešut uose . OPC apsaugo augalus nuo riebalų rūgščių oksidacijos ir deguonies reakcijų, kurie greitina senėjimą . OPC yra galingiausia žinoma anti-senėjimo medžiaga, k urią galima gauti iš gamtos . Ji apsaugo mus, kai mes j ą naudojame . OPC padeda nuo kraujuojanči ų danten ų , ven ų ar nudegimo nuo saulės , alergij ų , reumat o , širdies ir kraujagyslių ligų bei vėžio ir daugelio kitų problemų. Dėl tiek daugelio ligų ir problemų iš pradžių man tai atrodė neįtikėtina. Man nusišypsojo l aim ė ir aš p rieš 20 metų susipažinau su OPC atradėj u , prancūzų profesoriu mi Jack Mas quel i e r . Dirbome kartu rašant ir redaguojant knyg ą . Aš t urėjau šitą privilegiją

Colloidal Silver

Sudėt is- 99,999% gryno koloidinio s idabro dalelės Kas yra koloidinis sidabras? 20 dalių milijonui (ppm) elektromagnetiniu būdu įkraut os sidabr o dalelės koloidiniame sidabro suspensijoje, kaip lengvas sidabro baltymas, be jokių papildomų pried ų . Koloidinės suspensijos susideda iš dalelių, kurios ne tirpsta skyst yje , kuriame j os yra patalpint os. Tokios suspensijos lengvai absorbuojamos per gyvas membranas. Lifeplus Koloidinis sidabras turi 20 dalių milijon ui (ppm) 99,999% grynumo koloidinio sidabro dalel ių , kurios yra elektromagnetiškai įkrautos, ir suspenduotas dejonizuotame vandenyje. Koloidinis sidabras sudarytas tik iš natūral ių  ingridientų . Jo natūrali auksinė spalva parodo aukšt ą produkto kokybę. Kiti produktai, kurie nėra tikri koloidai, bus kit os spalv os , jei nėra į dėta papildomai spalvos. Spalva yra pagrindinis rodiklis kuris parodo koloidinio sidabro kokybę. „Lifeplus“ aukščiausios klasės koloidinis sidabras gaminamas elektrokoll

Telomerazė arba ląstelių jauninimas

Vaizdas
2009 metų Nobelio premijos laureatai už  mediciną, kad sustabdytų vėžį,    paveldimas ligas ir senėjimo procesus . Chromosomos, telomerai, telomerazė už kuriuosbuvo gauta Nobelio premija 2009 metais. Padarytas didelis darbas grupės profesorių Elizabeth Blackburn, Carol Greider ir Jack Szostak gali   turėti daug didesnį poveikį žmonijai nei daugelis ankstesnių medicininių atradimų . Kiekvien os ląstel ės dalijimosi metu chromoso mos padvigubėja . T ačiau tuo metu ląstelių galai, telomerai , kiekvien ą kartą trumpėja . Tai rei š ka , kad jie sensta . Bet kai k uriose ląstelėse yra  fermenta s , k uris atstato prarastus ląstelių galus . Jis vadinamas telomeraze ir yra laikomas  ląstelių  jaun ėji mo šaltiniu . Šitą ryš į ir nustatė mokslininkai, dirbantys įvairiuose USA  universitetuose 80-ųjų  metų pradžioje kiekvienas atskirai ir vėliau bendradarbiaudam i vieni su kitais. Pirm iausia , profesorė Elizabeth Blackburn iš Kalifornijos un

Avietės ir jų nauda

Vaizdas
Pasak „Illinois“ mitybos tyrimų centr ą (JAV) , š iandien mes žinome kodėl avietės yra naudingos mūsų organizmui . A ugalų medžiagos iš aviečių, tokios kaip raudonos spalvos antocianinai ir kiti flavonoidai, užkerta kelią oksidaciniams pažeidimams ir uždegiminiams procesams organizme. Tyrimo vadovo Britt Burton-Freeman teigimu, tokiu būdu augalinės medžiagos ne tik sumažina odos senėjimą, bet ir metabolinį sindromą, tokį kaip aukšto kraujo spaudimą, arteriosklerozę ar diabeto vystymąsi. Avietėje yra daug nesočiųjų riebalų rūgščių (6,7 g / 100 g uogų), daug vitamino C ir magnio. Dar 1732 m. Julius Bernhard von Rohn rašė,kad aviečių sultys atgaivina ... ir yra labai naudinga karščiuojant, stiprina širdį. Paruošimas: kai kurie ekspertai rekomenduoja avietes plauti šaltu vandeniu, kad pašalintų dulkes arba pesticidų likučius. Kiti ekspertai prieštarauja tai, ir teigia, kad nieko nenuplaunama, o avietės susitraiško. Bet kokiu atveju įvairūs tyrimai rodo, kad avietės re

Gerieji riebalai

Riebalai yra mūsų dienos raciono ingredientai. Jie vadinami sočieji ir nesočieji . Žinome, kad prisotintos (so čiųjų ) riebalų rūgštys mums sukelia ligas. Jie padidina cholesterolio kiekį ir sukelia kalcifikaciją mūsų kraujagyslėse . Kokiuose maisto produktuose yra sočiųjų riebalų rūgščių? Mėsoje, dešrelėse, nenugriebtame piene, sūryje, svieste ir t.t. Nesočiosios riebalų rūgštys yra geresnis pasirinkimas mūsų organizmui. Kodėl mūsų organizmui reikia nesočiųjų riebalų rūgščių? Jie yra ląstelių membranų komponentas ir užtikrina gerą lankstumą ir pralaidumą. Mūsų smegenys pagrinde sudarytos iš riebalų. Neprisotintos riebalų rūgštys turi priešuždegiminį poveikį ir palaiko ląstelių dalijimąsi. Organizmas gamina daug nesočiųjų riebalų rūgščių, tačiau esminės nesočiosios riebalų rūgštys Omega-3 ir omega-6 gali būti gaunamos tik iš mitybos. Kur galima rasti gerų riebalų rūgščių? Grūdai, bulvės ir net kai kurioje mėsoje yra nesočiųjų riebalų rūgščių. Ta

Kodėl maisto kokybė yra svarbiau nei kiekybė?

Vaizdas
Visi žinome, kad yra kalorijų ir kūno svorio santykis . I r dauguma iš mūsų mano, kad reikalingų kalorijų kiekį gali ma apskaičiuo ti pagal matematin ę formul ę . Teoriškai tai reikštų, kad nėra svarbu ar produktuose yra daug cukraus ir rafinuotų angliavandenių, ar liesų baltymų, ar žaliųjų daržovių ir sveikų riebalų. Svarbu tik suvartojamų kalorijų kiekis. Tačiau iš tiesų kalorijos nėra lygios kalorijoms. Labai svarbu maisto naud a sveikatai, vitamin ai ir mineral ai ir apskritai ka valgome. Žinoma, mes galime skaičiuoti tik kalorij as , tačiau Harvardo visuomenės sveikatos mokykl os profesoriai įrodė, kad kūno svorio pasikeitimui yra taip pat svar bu ir kokį maistą valgome. 20 metų t yrime dalyvavo 120 000 sveikų vyrų ir moterų. Rezultatai parodė, kad ne tik kalorijų skaičius lėmė svorio pokyčius, bet ir suvartotų kalorijų kokyb ė . Naudojant perdirbt us maisto produkt us , turinči us didesnį krakmolo, riebalų, baltųjų miltų ir cukraus kiekį svoris