Pranešimai

Rodomi įrašai nuo Birželio, 2020

EPA Plus

Vaizdas
Omega-3 riebalų rūgštys žuvų iš gėlųjų vandenynų. Ilgus metus mokslininkams buvo įdomu, kaip inuitai, kurie valgo tiek riebalų, turi tokią sveiką širdies ir kraujagyslių sistemą. Po daugelio metų tyrimų daugelis mokslininkų padarė išvadą, kad jų sveikatą lemia didelis Omega-3 riebalų rūgščių kiekis žuvyje ir kitose jūros gėrybėse, kurios sudaro didžiąją jų raciono dalį. Tikėtina, kad jūs jau nemažai girdėjote apie Omega-3 naudą sveikatai. Kad jūsų ląstelės galėtų išlaikyti savo plonąją, riebiąją, išorinę membraną, reikalingą maistinėms medžiagoms pernešti į ląstelę ir iš jos bei gaminti energiją, joms reikia nepakeičiamų riebalų rūgščių (Omega-3). Šios Omega-3 riebiosios rūgštys palaiko jūsų širdį ir kraujotakos sistemą, smegenis ir centrinę nervų sistemą, jūsų akis ir gerą regėjimą. Taip pat turi įtakos emocinei ir psichinei savijautai . Omega 3 padeda palaikyti cholesterolio lygį kraujyje.  Riešutai, sėklos, sveiki grūdai ir tamsūs lapiniai žalumynai yra Omega-3 šaltiniai. Tačiau ger