2019 m. lapkričio 30 d., šeštadienis

Cukraus poveikis žarnynui

Dauguma žmonių žino, kad cukrus neigiamai veikia dantis ir pilvo apimtis. Bet kad padidėjęs vartojimas gali sukelti rimtų ligų, o virškinimo sutrikimai yra gana nežinomi. Bet kaip cukrus veikia žarnyną, sužinokite čia!

Kur yra cukraus

Vakarų kultūrose rafinuotas cukrus tapo įpročiu. Saldinta kava, saldainiai kaip užkandis ir kola vietoj vandens - tokia yra daugelio žmonių kasdienybė. Pieno produktuose, konservuotuose maisto produktuose ir padažuose slepiasi cukraus bombos. Net sūdytuose produktuose vis daugiau yra naudojamas cukrus. Tačiau cukrus dažnai nėra nurodomas maisto ingredientų sąraše. Dažniausiai galima rasti šiuos pavadinimus:



Cukrus
Susideda iš...
Kur randamas
Monosacharidai
Vynuogių cukrus/
Dekstrozė / gliukozė / gliukozės sirupas
Vynuogių cukrus yra labiausiai žinomas cukrus ir vadinamas gliukoze.
Beveik visuose maisto produktuose

Gleivė / galaktozė
Skirtumas nuo gliukozės yra tas, kad galaktozei nereikia perdirbti ląstelėje insulino. Cukraus kiekis kraujyje mažas.
Piene ir maisto produktuose į kuriuos pridėta laktozės

Fruktozė
Fruktozė yra vaisių sudedamoji dalis ir suteikia natūralų saldumą.
Vaisiuose, meduje, perdirbtame maiste

Disacharidai
sacharozė / runkelių cukrus / cukranendrių cukrus
Baltąjį cukrų sudaro viena molekulė gliukozės ir viena molekulė fruktozės. Cukrus išgaunamas iš cukrinių runkelių.
Saldainiai, pusfabrikačiai, saldūs gėrimai

Pieno cukrus / laktozė
Pieno cukrų sudaro viena gliukozės molekulė ir viena galaktozės molekulė.
Pienas ir perdirbti maisto produktai

Salyklo cukrus / maltozė
Salyklinis cukrus susideda iš dviejų gliukozės molekulių.
Alus, bulvės, makaronai
polisacharidai

Susideda iš dešimties ir daugiau gliukozės molekulių.
Bulvės, grūdai, ryžiai, kukurūzai, nesmulkinti grūdai

Tyrimai parodė, kad vidutiniškai kiekvienas žmogus kasdien suvartoja iki 29 cukraus kubelių, t.y. apie 87 gramus. Tai yra beveik keturis kartus daugiau, nei rekomenduojama Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) dienos racionui, t.y. 25 gramai. Todėl cukrus greitai virsta kalorijų pertekliumi, kuris sukelia nutukimą ir susijusias ligas.

Kuo pavojingas per didelis cukraus kiekis?

Atsparumas insulinui dėl per daug cukraus

Vartojant angliavandenių turtingą maistą ir net baltymus, kasoje gaminamas insulinas kuris patenka į kraują. Insulinas užtikrina, kad cukrus patektų į ląsteles ir būtų sunaudotas kaip energija. Paprastas cukrus greičiau patenka į kraują ir į ląsteles kaip daugialypis cukrus. Jei reguliariai suvartojama per daug paprasto cukraus, tokio kaip baltos duonos, šokolado ar guminukų pavidalu, insulino kiekis nuolat didėja, o tai gali sukelti atsparumą insulinui. Taip prasideda diabetas.

Cukrus neturi maistinių medžiagų

Rafinuotas cukrus neturi vitaminų, mineralų ar skaidulų, todėl organizmas turi išgauti medžiagas iš savo išteklių. Tai gali sukelti lėtinį mineralų trūkumą, kuris gali skatinti antsvorį ar įvairias ligas.

Skrandžio ir žarnyno problemos dėl per didelio cukraus kiekio

Per didelis cukraus kiekis gali sutrikdyti trapią žarnyno bakterijų ir grybelių pusiausvyrą dėl to gali atsirasti virškinimo problemų. Pilvo skausmas, viduriavimas ir vidurių pūtimas yra pirmieji simptomai, kai „blogosios“ bakterijos ir grybeliai žarnyne yra nebekontroliuojami. Baltuosius miltus reikia sumažinti, o vietoj jų naudoti nesmulkintų grūdų, daržovių ir vaisių. Maisto produktuose kuriuose yra daug cukraus dažnai yra daug riebalų. Taip pat gali atsitikti ir taip, kad per mažai skaidulų ir skysčių sulėtina žarnyno judėjimą ir dėl to gali atsirasti vidurių užkietėjimas. Todėl rekomenduojama gerti daug vandens, sportuoti, vartoti džiovintas slyvas ar linų sėmenis.

Ar cukrus gali sukelti priklausomybę?

Grynas cukrus sukelia priklausomybę. Kai buvo vykdomi tyrimai dėl cukraus vartojimo priklausomybės smegenys parodė panašų elgesį kaip ir naudojant kokainą. Tačiau nėra jokio maisto, kuris iššauktų tokią priklausomybę kaip narkotikams. Kitaip sakant, vargu ar suvalgius maišelį cukraus tai gali tapti nuo jo priklausomu ir sukelti pavojų gyvybei. Cukrus suteikia energijos. Tačiau dėl didelio cukraus kiekio kraujyje svyravimo gali pradėti skaudėti galvą ar skrandį bei žarnyną. Įdomus yra cukraus ir riebalų ryšys. Nors šiais laikais gausu įvairių maisto produktų, tačiau mūsų smegenys vis dar yra sutelktos į tai, kad bado laiku būtų galima išlaikyti kuo daugiau kūno masės. Daugelis apibūdina šią situaciją kaip priklausomybę cukrui. Mokslininkai įtaria, kad šią priklausomybę dažnai sukelia dideli cukraus kiekio kraujyje svyravimai ir maistinių medžiagų bei vitaminų trūkumas.

Įvairių cukrų poveikis virškinimui

Gliukozė

Gryna gliukozė skrandyje nesiskaido. Cukrus patenka į plonąją žarną ir per žarnyno gleivinę patenka į kraują. Cukraus kiekis kraujyje pakyla, o kasa išskiria insuliną, kad cukrus patektų į ląsteles ir taptų energija. Jei žarnyne yra per daug cukraus, tai gali sukelti pilvo pūtimą ir viduriavimą. Todėl nebus užtikrinta, kad gleivinės bus tinkamai apsaugotos. Kai kraujyje per daug cukraus, kasa gamina per daug insulino.

Galaktozė

Šio cukraus procesai vyksta panašiai kaip gliukozės. Tačiau nėra skaidomas kartu su insulinu organizme, yra labai gerai toleruojamas ir nedaro įtakos žarnynui. Tačiau jo perdozavimas gali sukelti viduriavimą. Pacientams sergant paveldima metaboline liga trūksta fermento alfa-galaktozidazės. Todėl organizmas negali perdirbti galaktozės. Nuo vaikystės jau gali pasireikšti gelta, apatija ir kepenų funkcijos sutrikimai.

Fruktozė

Fruktozė daugumai žmonių yra gerai toleruojama. Asmenims, netoleruojantiems fruktozės ar naudojant per didelį jos kiekį sutrinka jos įsisavinimas žarnyne ir sutrinka virškinimas. Dėl to gali prasidėti viduriavimas. Net sveikiems žmonėms tai gali sukelti per didelis fruktozės kiekis. Dėl per didelio fruktozės kiekio gali pradėti riebaluotis kepenys.

Sacharozė

Kadangi įprastą cukrų sudaro gliukozė ir fruktozė, tai dideliais kiekiais taip pat veikia žarnyną, kaip aprašyta aukščiau dėl gliukozės ir fruktozės. Tačiau cukraus ir sacharozės netoleravimas sukelia pilvo skausmą, skrandžio spazmus, viduriavimą ir vėmimą. Todėl, kad trūksta fermento sacharazės izomaltazės, kuris skaido cukrų plonojoje žarnoje.

Laktozė

Laktozės orginaliame pavidale negali absorbuoti žarnyno gleivinė. Pieno cukrus suskaidomas padedant fermentui laktazei, kurį gamina plonosios žarnos gleivinės ląstelės. Sveikiems žmonėms tai nesukelia jokių problemų. Jei laktozė yra netoleruojama, tada nebegalima pakankamai suformuoti fermento, kad laktozė nepakitusi patektų į storąją žarną. Ten jis tarnauja bakterijoms kaip maistas. Tokiu atveju sukeliamas diskomfortas, pavyzdžiui, viduriavimas, pilvo skausmas ar vidurių pūtimas. Dieta be laktozės arba laktazės tabletės kurių sudėtyje yra fermento, padeda išvengti cukraus netoleravimo.

Maltozė

Apie maltozę nežinomi metaboliniai sutrikimai ir poveikis žarnynui. Cukraus yra nedaugelyje maisto produktų, ir jis gaminamas tik nedideliais kiekiais virškinant krakmolą.

Kaip cukrus veikia žarnyno bakterijas?

Baltasis cukrus, kuris dažnai naudojamas kaip fruktozė ir laktozė, dažnai sukelia viduriavimą, vidurių pūtimą ar vidurių užkietėjimą. Jei vartojama per daug cukraus, cukrų perdirbančios žarnyno bakterijos ir žarnyno grybeliai susilpnina gerąsias bakterijas, kad būtų sutrikdyta švelni virškinimo sistemos pusiausvyra.

Kiek rekomenduojama vartoti cukraus

Vokietijos mitybos draugija rekomenduoja vartoti apie 50 g cukraus per dieną, kai per dieną suvartojama 2000 kcal kalorijų. Įskaitant mono- ir disacharidus, medų, sirupus, vaisių sultis ir vaisių sulčių koncentratus.

Norint vartoti mažiau cukraus, rekomenduojama riboti maisto produktus, kuriuose yra daug cukraus ir perdirbtų produktų:

-saldumynai
-greitas maistas
-saldinti gėrimai
-sausainiai
-pusgaminiai

Daugiau naudokite:
-vaisiai, kuriuose yra mažai cukraus, pavyzdžiui, uogomis, kaip avietės ar braškės
-sudėtiniai angliavandeniai, pvz.: visiškai nesmulkinti, avižiniai dribsniai
-daržovės

Saldiklių pranašumai ir trūkumai

Daugeliui žmonių sunku išsiversti be saldumynų. Norėdami toliau mėgautis kavos ir bendro gėrimo gėrimu, mes pasirinkome penkis alternatyvius saldiklius, kurie palaikys jūsų sveikatą ir užkrauna mažiau naštos jūsų kūnui nei cukrus.

Stevia: Net ir nedideliais kiekiais galite pasiekti tokį patį saldumą kaip su cukrumi, todėl stevija yra populiarus augalinio cukraus pakaitalas. Tuo pačiu metu cukraus lygis kraujyje nesikeičia. Taigi galima išvengti lėtinių uždegiminių ligų.

Ksilitolis: Ksilitolis, arba beržo cukrus, tik iš augalinės žaliavos. Šis saldiklis taip pat nedidina cukraus ar insulino lygio kraujyje. Be to, ksilitolis ypač naudingas dantims. Tačiau dideli šio pakaitalo kiekiai neigiamai veikia virškinimą. Jis gali laisvinanti vidurius, jei jo bus vartojama per daug.

Klevų sirupas: Nors klevų sirupas daro įtaką cukraus kiekiui kraujyje, tačiau daug mažiau nei įprastas cukrus. Todėl juo galima pakeisti cukrų. Tačiau sirupas turi salyklo skonį, todėl jo negalima naudoti kaip cukraus pakaitalą visiems maisto produktams.

Medus: Apie 80% medaus yra gliukozės ir fruktozės mišinys. Likusi dalis yra vanduo ir įvairūs mineralai, tokie kaip kalis ir magnis, taip pat B ir C grupės vitaminai. Tačiau siekiant naudos sveikatai reiktų suvalgyti daug medaus . Pranašumas yra tas, kad 100 g medaus yra apie 300 kcal, o cukraus - 400 kcal.

Aspartamas: Aspartamas yra apie 200 kartų saldesnis nei cukrus. Kad aspartamas yra kenksmingas sveikatai yra paneigta, todėl jis tinkamas visiems pasaldinti maistą ir gėrimus. Laikantis subalansuotos dietos, praktiškai neįmanoma viršyti maksimalaus kiekio.

Autorius: Christina Liersch




2019 m. lapkričio 28 d., ketvirtadienis

„Micro Mins Plus“


PLAUKU AUGIMA SKATINA MICRO-MINS
Puikus pasirinkimas pagrindiniams mineralinių papildų poreikiams tenkinti. „Micro • Mins Plus“ yra įvairūs mineralai, kurie palaiko įvairius viso kūno procesus.
„Micro Mins Plus“ - puikus maisto papildas su koloidiniais mineralais viso kūno procesams:
- Geležis palaiko pažinimo funkcijas ir mažina nuovargį
- Magnis kelia energijos lygį ir yra naudingas kaulams bei dantims,
- Manganas skatina jungiamojo audinio, pavyzdžiui, kremzlės, augimą ir apsaugo ląsteles nuo oksidacinio streso
-Kalis prisideda prie kraujospūdžio ir nervų sistemos reguliavimo.
Jau 1936 m buvo paskelbtas JAV Senato dokumentas Nr. 264, apie didžiulę mineralų svarbą sveikatai kuriame teigiama:
"Mūsų fizinė savijauta labiau priklauso nuo mineralų, kuriuos pasisaviname, nei nuo kalorijų, vitaminų ar tikslaus mūsų suvartojamo krakmolo, baltymų ar angliavandenių lygio."
Tuo tarpu buvo patvirtinta, kad viskas žemėje (įskaitant pačią planetą) yra sudaryta išmineralų. Jie yra audinių struktūros dalis, jungiamasis audinys ir hormonų bei fermentų sudedamosios dalys, atsakingos už visą biocheminį gyvenimą.
Mineralai reiškia sveikatą. Svarbiausi mineralai reikalingi kasdien mūsų organizmui po 100 mg, o kiti vadinami mikroelementais. Mikroelementų reikia tik labai mažais kiekiais. Bet tai nereiškia, kad jie nesvarbūs.
Paprastai dirvožemį trešiame mineralais, reikalingaisaugalų augimui. Augalai tarnauja gyvūnams kaip maistas, o gyvūnai ir augalai savo ruožtu maitina žmones. Iš žmogaus audinių buvo išskirti mažiausiai 84 mineralai. Iš jų mažiausiai 60 mineralų vaidina svarbų vaidmenį metabolizme. Jie veikia kaip bendri vitaminai ir fermentai.
„Micro Mins Plus“ - puikus maisto papildas su koloidiniais mineralais viso kūno procesams:
- Geležis palaiko pažinimo funkcijas ir mažina nuovargį
- Magnis kelia energijos lygį ir yra naudingas kaulams bei dantims,
- Manganas skatina jungiamojo audinio, pavyzdžiui, kremzlės, augimą ir apsaugo ląsteles nuo oksidacinio streso

-Kalis prisideda prie kraujospūdžio ir nervų sistemos reguliavimo.

Kiekis 2 kapsulėms                                                                           % RI
Kalcis                                              145 mg                                        18%
Magnis                                             87 mg                                          23%
Manganas                                         0,7 mg                                         35%
Organinių huminių skalūnų (organinių fito mineralų) milteliai 600 mg *
Sieros                                               154 mg                                            *

SUDEDAMOSIOS DALYS: organinis huminas skalūnas (turtingas sieros), sutraukiantis agentas kalcio karbonatas, hidroksipropilmetilceliuliozė (kapsulės apvalkalas), kalio bikarbonatas, magnio sulfatas, PhytoZyme® patentuotas mišinys (jame yra koncentruoti bromelaino, papaino, liucernos,
petražolių, daržovių ir vaisių koncentratai iš mėlynių, morkų, brokolių, špinatų, žiedinių kopūstų,
kopūstai, šparagai, burokėliai, čili pipirai, šparaginės pupelės, žirniai, saldžiosios bulvės, agurkas, moliūgas, sniego žirnelis, pomidoras, vandens kruopos, cukinijos, Laimos pupelės, Maitake grybas, bananas, Cantaloupe, spanguolės, gvajavos, citrinos, mango, apelsinai, papajos, persikai, ananasai ir greipfrutai), nuo sulipimo agentas riebalų rūgščių magnio druskos.

Be gluteino

2019 m. lapkričio 4 d., pirmadienis

10 požymių, kad jūsų žarnynas yra perkrautas toksinais, kurie sukelia nutukimą




Pastaraisiais metais žodis „mikroflora“ naudojamas vis dažniau. Gydytojai šį terminą apibūdina kaip visų mūsų virškinamojo trakto mikroorganizmų visumą. Paprastai jas galima suskirstyti į dvi kategorijas: naudingąsias bakterijas, kurios padeda mūsų kūnui virškinti, užtikrina vitaminų ir baltymų įsisavinimą, ir patogeninės bakterijos, kurios sukelia puvimą ir fermentaciją.

Ne taip seniai mokslininkai įrodė, kad žarnyno flora, be virškinimo, gali tiesiogiai paveikti svorį, odos būklę, bendrą savijautą ir net nuotaiką! Tai nenuostabu, nes žarnyne yra apie 70% visų imuninių ląstelių!
Deja, šiuolaikinis gyvenimo būdas daro didelę įtaką žarnyno floros pusiausvyrai. Nuolatinis stresas, užkandžiavimas, antibiotikai ir fermentuotas maistas sunaikina mūsų organizmo apsaugą. Be to, per didelė švara, kaip pavyzdžiui, per daug antiseptinių ir antibakterinių produktų, taip pat gali griauna mūsų žarnyno florą. Žarnyno pusiausvyrą taip pat gali pažeisti hormoniniai pokyčiai, bloga ekologija.

Kokias sveikatos problemas gali sukelti žarnyno floros pusiausvyros sutrikimas?

Uždegiminis procesas organizme (aknė, psoriozė, dermatitas)
„Gerosios“ mikrofloros slopinimas skatina nekontroliuojamą patogeninės floros augimą, kuris gali sukelti uždegiminį procesą ir sąnarių skausmą. Tai pamatysite pagal jūsų odos būklę.

Antsvoris
Subalansuota žarnyno flora užtikrina greitą medžiagų apykaitą. Gal todėl visi bandymai numesti svorio nebuvo sėkmingi - galbūt jūsų problema yra disbakteriozė.

Emocinė sveikata
Įrodyta, kad mikrofloros disbalansas sukelia agresiją, nerimą ir depresiją. Įprastos apraiškos yra neryškus mąstymas, miego ir koncentracijos sutrikimai.

Priešlaikinis senėjimas
Pūlingos bakterijos gamina toksinus, kurie nuodija mūsų kūną ir pagreitina per ankstyvą senėjimą.

Štai 10 požymių, rodančių, kad gali būti sutrikdyta jūsų žarnyno flora:
1.Virškinimo problemos: vidurių pūtimas, pilvo skausmas, nevirškinimas, blogas burnos kvapas, vidurių užkietėjimas ar viduriavimas.
2.Alergijos.
3.Dažnos grybelinės ligos ir grybelinės infekcijos.
4.Dažnas noras suvalgyti „ko nors saldaus“.
5.Antsvorio.
6.Odos problemos, tokios kaip spuogai, egzema ir psoriazė.
7.Skausmas sąnariuose.
8.Hipochondrija ar depresija.
9.Susikaupimo ir atminties problemos, nuotaikos svyravimai.
10.Neaiškus mąstymas.

Prieš pradėdami vartoti bet kokį vaistą pirmiausia išsiaiškinkite savo disbakteriozės priežastis. Pabandykite išanalizuoti savo gyvenimo būdą ir dietą. Tai gali jums pasirodyti sunku, tačiau jūsų sveikata to tikrai verta!

Paruošta pagal https://fabiosa.de/lbmkt-ctlf-rslpr-aueln-trmkm-pbkk-10-anzeichen-dass-ihr-darm-mit-giftstoffen-uberladen-ist-die-zu-ubergewicht-fuhren/?fbclid=IwAR3Qkad5pMDTzfcHCb_JFd8C16ub5CvsDWVj9A_I9Gpkb_jyV-8PlwWO7iM

Menaplus

                                          5 tabletese        % RI                      10 tabletese          % RI    Vitaminas  B-6         ...