Kaip man sekėsi valyti organizmą lastelės lygyje

Noriu pasidalinti kaip man sekėsi pačiai daryti Stoffwechselkur, arba organizmo valymą ląstelės lygiu, kai išsivalo net buvusios mūsų ligos iš mūsų organizmo ir perprogramuojamas hipotolamusas, t.y. hipotalamusas atstatomas į Set Point tašką
Po savo dukrytės gimimo aš buvau priaugus daug svorio, 32kg. Per pirmus 2mėn man nukrito virš 20kg natūraliai. Tačiau 7kg vis buvo likę. Kai mano mažąjai buvo 3m laikiausi Dukano dietos, buvau patenkinta, nes numečiau 7kg per 7 mėn. Po kažkiek laiko jie man ataugo ir 2018m.lapkričio mėn mano svoris buvo 65,7kg. Mano ūgis 162cm. Kad gerai jausčiausi, svajojau sverti 60kg. Pradėjau Stoffwechselkur 2018 11 20 ir 2019 01 20 aš svėriau 57kg. Po stabilizacijos fazės mano svoris yra 55kg. Tokį svorį turėjau tik jaunystėje ir apie tai tik galėjau pasvajoti. -10,7 kg per šitą laikotarpį.
 Nesu mėgėja sportuoti, tai tik šito kurso dėka. Sumažėjo mano apimtys- nuo klubų- 8cm, liemens -7cm, šlaunų -3cm, virš kelio -7cm, rankų -2cm. 
Esu išbandžius daugybę dietų, bet šitos negaliu palyginti nei su viena. Kadangi nesunku laikytis, nėra alkio jausmo nors ir per dieną gauni tik 500-700kcal., turi daug energijos, nėra nuovargio jausmo, savijauta puiki ir nelauki, kad dieta kuo greičiau baigtųsi.




Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Organizmo valymas ląstelės lygyje ir medžiagų apykaitos pagreitinimas

Storosios žarnos valymas